Подробиці співпраці Xiaomi та Meitu

Xiaomi отримає ексклюзивне право на використання торгової марки Meitu, а також належать компанії технологій і розробок. Xiaomi планує використовувати бренд Meitu для просування власної продукції в сегменті селфіфонов. Тобто, майбутні моделі будуть виходити на ринок під брендом Meitu, але їх продажами і просуванням займуться в Xiaomi.

 

В офіційній заяві Meitu йдеться, що угода з Xiaomi дозволить компанії продовжити свою місію – «спонукати якомога більше число користувачів демонструвати оточуючим свою красу».

Сама угода розділена на 2 етапи. Перший етап терміном на 5 років і Xiaomi зобов’язується перераховувати Meitu з кожного проданого мобільного по 10% його вартості. Це буде тривати до того часу, поки Meitu не отримає обумовлену угодою суму. Після закінчення цього періоду Xiaomi може прийняти рішення припинити взаємовідношення між сторонами чи ж перейти до другого етапу, розрахованому вже на 30 років. Meitu і далі буде отримувати свою суму відступних з кожного проданого смартфона, але загальна сума не повинна перевищувати $ 10 млн на рік.

Метою угоди для Xiaomi стало розширення свого бізнесу, перш за все, в Китаї, а головне – доступ до патентів і технологій, якими володіє Meitu. Для самої Meitu це шанс заробити на власну торгову марку. За минулі п’ять років компанія випустила всього 3,5 млн смартфонів, і її частка на ринку Китаю була мізерно мала.

Нагадаємо, Meitu – виробник ПО і смартфонів, акцент в яких робиться на поліпшення якості портретних знімків на селф-камеру. Їх пристрої в основному орієнтований на дівчат.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *